Velkommen til vores forum!


#1:     Webmaster 02/02 - 2008 0:16
Velkommen til vores forum!

Her kan du skrive med andre brugere og f.eks. spørge om hjælp :)

Bemærk at du skal have oprettet en bruger, før du kan skrive i forummet.

Forummet har mange smileys:
:) :( :mad: :uhh: :s :p :D :69: <img src=irat:" class="bb-smiley" /> :o :bowl: :nono: :diz: ;o :wacko: ;)

Der er ikke så meget andet at sige end.. GO!
#2:     QWERTY 28/02 - 2008 21:15
Fedt!

I manglede virkelig også et forum her! :b

#3:     mauran 02/05 - 2008 12:20
tak . nu skal vi bare få lavet nogle debatter

#4:     Webmaster 02/05 - 2008 12:40
Nemlig ;)